Malins blogg

Mitt liv suger verkligen!

Publicerad 2012-04-10 20:47:32 i 2012,

Det ser ut som om jag har ett alldeles för bra liv just nu, därför ska jag kompensera det lite... Med några punkter.

- Jag hamnar ofta framför diskbänken och inte alltför sällan med en smörig kniv. Det mina vänner, är inte mysigt. FML.

- På mitt jobb måste jag ha uppsatt hår. Därefter kan jag inte släppa ut det, för då blir det en härlig och en väääldigt ful våg i håret. Ni hör ju själva! FML!

- Jag har sett klart alla avsnitt av alla serier jag tittar på. Vilket resulterar i att jag sitter och tittar på en serie som jag egentligen kanske inte gillar så speciellt mkt.

- Jag har nästan inga strumpor kvar. Eller? Hittar aldrig några i alla fall.

- Det har regnat konstant hela dagen. Behöver inte ens förklara.

- Jag har alldeles för mycket pengar kvar och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Jag har pengapanik, klarar inte riktigt av att ha dom. haha.

Ja, det var väl allt.

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2012-04-10 21:09:55

Inga problem ang. pengarna.....du kan ge lite till mig!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela